wtorek, 3 września 2013

The Versatile Blogger Award

Whooooaaaaaaaaaaaaaaaah, szczerze mówiąc, nie spodziewałam się, że kiedykolwiek dostanę nominację, jest mi strasznie miło, boże, boże. :)

Dziękuję Ci bardzo, poprawiłaś mi humor. :D

Więc, siedem faktów o mnie:

1. Nazywam się Ola. :D
2. Mam 16 lat. *.*
3. Miałam na głowie kolory od czerwonego po czarny (:D)
4. Słucham ogólnie rocka i popu.. :d
5.  Lubię gotować i piec. :D
6. Moim ulubionym zespołem jest Paramore.
7. Skończę liceum i wyjeżdżam do Anglii. <:

Więc, zasadą jest, żeby nominować 10 blogów, a ja nagnę tę zasadę. Niestety, nie czytam teraz żadnych blogów, więc nie mam kogo nominować. C:


Jeszcze raz bardzo dziękuję. <3

1 komentarz:

  1. Gratulacje zostałaś nominowana do Liebster Award ;D więcej szczegółów u mnie na http://przygodazonedirectionzawszespoko.blogspot.com/
    P.S. Czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń