piątek, 17 maja 2013

hej?

Czeeeeść. :D
Okej, więc najpierw, dziękuję za 1000 wejść na bloga i w ogóle. dużo to dla mnie znaczy. Pewnie pomyślicie sobie "To tylko tysiąc wejść, nic wielkiego". Więc, dla mnie każde wejście jest ważne. Straaasznie mi miło. :D Szczerze mówiąc, zakładając tego bloga, nie wiedziałam, czy będzie on miał jakiekolwiek wejścia, hahs. Nawet szczerze mówiąc, nie miałam koncepcji. Napisałam pierwszy rozdział i się samo potoczyło..

Dooobra, odbiegam od tematu, haha. XD

Dziękuję jeszcze raz, serio. ♥

Teraz druga sprawa : PRZEPRASZAM!
Przepraszam, że dodaję rozdziały w takich odstępach czasu, ale strasznie dużo spraw na głowie. Wcześniej egzaminy, teraz wybór szkół i poprawianie ocen... A do tego zrobiło się ciepło. O_o
Okej, whatever.
Rozdział numer pięć jest w trakcie tworzenia. Postaram się, aby był dłuższy, żeby Wam wynagrodzić to, że jestem tak bardzo niesystematyczna.
I może od czerwca po wystawieniu ocen, będę bardziej systematyczna. Postaram się. :>

Łapcie Narry'ego. ;3 :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz